Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 28 december 2015

Blauw-bruin bij hobbywinkel De Egel

Nog net op tijd een poging wagen bij de challenge op de blog van Hobbywinkel De Egel waar het thema "2 kleuren" is...ik heb gekozen voor blauw-bruin;




Daar borduren op wit papier het mooiste is vind ik zelf had ik toen het klaar was natuurlijk wel heel veel wit op de kaart en voldoet hij dus niet aan het thema....ik heb dit opgelost door met de blauwe Te Gekke Krijtjes het wit in te kleuren met...blauw dus!
Hopelijk voldoet hij zo en mag hij meedoen aan de challenge waar je echt een schitterende prijs mee kunt winnen!

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties en in ieder geval weer tot donderdag - kerstkaartendag.

Lieve freubelgroetjes , Wilma 

14 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Wilma, mooi borduurwerk en een heel mooi oplegkaartje heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart is dit geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Petra....en de kleurtjes matchen heel goed voor die challlenge.... schitterend geborduurd weer..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Wilma.
    Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Wilma. De egel en borduurrand zijn mooi gecombineerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed opgelost de witte achtergrond! Prachtige kaart weer Wilma! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooo wow Wilma, hij is werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met de egel in het mooie borduurwerk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, prachtig geborduurd!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dat je meedoet met onze '2-kleuren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige snoezig kaartje geworden en leuk met deze kleurtjes!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kleurencombinatie ! Je hebt er een prachitge kaart mee gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Wilma,

    Prachtige kaart.Mooi borduurpatroon en een schattige egel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi geborduurd Wilma en goed opgelost om het witte papier lichtblauw te kleuren.
    Dank je voor je deelname aan de december-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen