Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 3 december 2015

Challenge Hobbyjournaal

Op de blog van Hobbyjournaal is deze maand de opdracht: "maak met het borduurpatroon en de Magical winterlijn van Yvonne Creations een creatie"..
Tja precies wat ik het liefste doe, borduren en 3D...dit is dan ook mijn bijdrage:



Bedankt voor de vele reacties op mijn kerstkaart van vanmorgen,ik stel het zeer op prijs!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. het is te zien dat je dit het liefste doet: hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal in jouw straatje, Wilma. Je hebt er dan ook een erg mooie kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winterse kaart,Wilma.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje Wilma - supermooi borduurtje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet ook echt dat jouw liefde voor knutselen hier ligt Wilma! Het is weer een beauty :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig winters kaartje Wilma ...met weer een erg mooi borduurtje erop...


    groetjes en een fijn sinterklaas weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen