Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 1 december 2015

Kerstkaart en WOLproject

Deze maand is de nieuwe challenge op mijn favoriete blogje Ons borduurkaartenblog
"challenge # 26 - kerst in niet-traditionele kleuren..." daar ik vorige maand de 1e prijs had gewonnen met mijn herfstkaart mocht ik een bijdrage leveren aan dit thema die nu dus op hun site prijkt!
Dit is hem geworden:


Ook kan ik nu mijn WOLproject laten zien die ik vorige week gemaakt heb daar de wedstrijd op het
clubje is afgelopen,helaas geen prijs maar een andere keer beter.



Bedankt wederom voor de bezoekjes en lieve reacties op mijn vorige post,heerlijk om te lezen.
Ik wens jullie een fijne avond en tot snel weer. Freubelgroetjes, Wilma



10 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je prijs! Je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je prachtige kaart staat te pronken op Ons borduurkaartenblog Wilma, je kaart is prachtig in deze kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaart Wilma! Hier zullen heel veel deelnemers inspiratie uit kunnen halen en wat een mooie kleuren heb je gekozen! Super leuk dat wij nu de andere kaart mogen zien :) Het is een beauty! Jammer dat hij geen prijs heeft gewonnen maar ik weet zeker dat je hier iemand heel blij mee zult maken/heeft gemaakt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaart,Wilma.Mooie kleuren en het plaatje past er weer heel mooi bij. Je WOLproject is ook superleuk. Wat een schattige uiltjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeeldkaart, Wilma.
    En ook je WOL-project is erg geslaagd. Vind het erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    Zo leuk in deze aparte kleuren, ze springen er echt uit.
    Mooi project heb je gemaakt, is paars jouw kleur soms ????
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten Wilma !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurtje wilma en je WOL is ook helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen