Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 3 december 2015

Kerstkaart -week 49 tevens challenge

Nog maar een paar weekjes tot de kerst en ook deze week is het me gelukt om een kerstkaart te maken voor de blog van  52 weeks to Christmas  :



Deze week is er tevens een challenge aan verbonden en wel gebruik washi tape op je kaart!
Om toch in m'n comfortzone te blijven heb ik hem op een borduurkaart verwerkt, ik heb het op het vierkante cardstock geplakt onder het 3D kaartje zodat het sterrenrandje zichtbaar blijft dus opdracht voldaan.

Bedankt alvast voor jullie bezoekjes en lieve reacties,donderdags altijd fijn om zoveel reacties te mogen lezen. Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma.
    Je borduurtje is weer schitterend en leuk met de sterrenrand om het plaatje heen.
    Goed opgelost hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een super mooie rand geborduurd en een prachtige kaart gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kerstkaartje weer Wilma...wat een prachtig borduurtje heb je er weer opgemaakt....en samen met dat schattige plaatje een TOP kaartje weer....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om het washitape te gebruiken als omlijsting van je plaatje. Vind het ook een erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het tape als een lijstje: dat heb je mooi gedaan!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een Prachtige kaart weer..mooi afgewerkt...en het patroontje vind ik ook superleuk!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een beauty,Wilma.Heel mooi gemaakt

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma , leuk dat je meedoet met..
    52 weeks to #49, succes met de challenge !!
    Liefs van Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een beauty Wilma! Prachtig geborduurd weer en het plaatje is zo lief erbij :) Echt knap hoe je de kaarten telkens weer zo mooi kan combineren!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend wat een leuke kaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma,. Wat crea bea hoe je het washi tape hebt gebruikt op deze kaart. Het patroon is prachtig Alles past zo perfect bij elkaar. Groeten Trijntjej.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er prachtig uit Wilma - leuk gedaan zo met het washi tape - een prachtkaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart , heel mooi borduurwerk!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. supermooi borduurtje, leuk hoe je je tape als kadertje verwerkt hebt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een creatieve verwerking van tape op je kaart. prachtig.Fijn dat je meedoet met de uitdaging: gebruik washitape op je kaart. Groeten, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen