Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 10 december 2015

Kerstkaart - week 50

Kerstkaartendag in blogland en wel op de blog van 52 weeks to christmas bij deze mijn bijdrage:



Uiteraard weer een geborduurde kaart in -vind ik zelf- prachtige kleuren.

Ik wil deze kaart ook mee laten doen op de verschillende blogjes waar challenges lopen van kerstkaarten, tw:

Fadengrafik-Challenge blog
Ons borduurkaartenblog

Bedankt voor jullie lieve reacties op m'n vorige kaartjes,ik lees ze met heel veel plezier en kom vandaag zeker bij jullie mooie creaties kijken!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Wilma. En wat een mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En héél mooi patroon heb je voor je prachtige geborduurde kaart gebruikt Wilma, de kleuren combi is prachtig.
    gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. Wat een porachtig patroon. en hele mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en zeker mooi geborduurd. Vind ik altijd knap als je dat kunt. Fijn dat je ook meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurde kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het helemaal met je eens Wilma :) Wat een prachtige kleuren! Het eerste dat ik dacht toen ik deze kerstkaart zag was: wauw! Echt prachtig weer!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt! Mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet op het 52 Weeks Blog!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi in deze kleurtjes, heb de foto vergroot zitten bewonderen: supermooie kleurencombinatie in je borduurwerk!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi naamgenootje. Je hebt van deze kaart weer een bjoetie gemaakt. Prachtig en knap gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow heel mooi. Gezellig dat je meedoet bij Fadengrafik. Succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart,Wilma.Mooie kleuren en prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kaart heb je weer gemaakt, hij straalt gewoon!
    Mooi de combinatie van kleuren die je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card. I love the soft colours and the 3D image in the center of the embroidered border. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma
    Wat een schitterende kaart met dit mooie patroon en plaatje.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Wilma
    Wat een prachtige kerstkaart, mooie kleuren ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eine schöne Karte.
    Danke für Deine Teilnahme an der aktuellen Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen