Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 24 december 2015

Kerstkaart - week 52

Morgen is het kerst en al mijn kaartjes zijn de deur uit,ik heb dit jaar echt iedereen een handgemaakte kaart kunnen sturen zonder stress,mede dankzij de blog van 52 weeks to christmas ik ga dus zeker lekker verder zodat dit volgend jaar weer kan! Deze week mijn bijdrage:



Ik wens iedereen hele fijne feestdagen,nog geen gelukkig nieuwjaar want volgende week komt er in ieder geval weer een kerstkaart. Lieve freubelgroetjes, Wilma

P.s. Bedankt lieve blogvriendinnetjes voor de bezoekjes en steeds weer lieve berichtjes,ik waardeer ze heel erg!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma. Wat een leukerd! heel mooi patroon en mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en zo mooi geborduurd Wilma.
    Fijne kerstdagen gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En je hebt alweer een prachtige kerstkaart gemaakt, Wilma. Schitterend.
    Jij ook fijne kerstdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan weer Wilma, hele warme en knusse kerstdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Wilma! Super leuk dat je elke week doorgaat met kerstkaarten voor het nieuwe jaar :) Heel fijne feestdagen!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Wilma. Misschien moet ik komend jaar ook maar elke week een kerstkaart maken!!!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk dat je iedereen een zelfgemaakt kaartje hebt kunnen sturen.
    En dat zonder stress, wauw !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart en fijne dagen.
    Groetjes Lil DT lid WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstkaart,Wilma.En zoals altijd weer prachtig geborduurd.Hele fijne Kerstdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig borduurmotiefje, leuk met die hoekmotiefjes!
    Fijne feestdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het borduurmotief komt prachtig uit op deze kaart. Mooi!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen