Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 31 december 2015

Kerstkaart - week 53

En al heet de blog 52 weeks to christmas toch word dit week 53 van de kerstkaartenbijdrage aan dit blogje dit jaar!
Deze week is dit mijn bijdrage:




Ik wens al mijn blogvriendinnetjes een hele fijne jaarwisseling, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en hartelijk bedankt voor alle lieve bezoekjes en reacties op mijn blogje!

Freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige afsluiter van het jaar Wilma.
    Fijne jaarwisseling en een heel gezond en vooral creatief 2016!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma Prachtig deze kaart. Een heel leuk plaatje en patroon. Mooie kleuren. een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2016. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kerstkaartje in voorjaarskleuren. Mooi hoor.
    Prettige jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en ik wens jou een fijne jaarwisseling en een goed, creatief 2016 toe! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige afsluiter van dit jaar Wilma! Zo mooi het roze :) Top weer! Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart in week 53! Fijne jaarwisseling alle goeds in 2016 en tot volgend jaar!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje is het geworden. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC, ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2016 toe. Groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart,Wilma.Mooi patroontje.Fijne jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart om het jaar mee af te sluiten, Wilma. Fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een zoet kaartje! gezellige jaarwisseling en een creatief borduurvol 2016 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje als afsluiter voor 2015 Wilma...een super lieffie...
    ook voor jullie een heel voorspoedig, gezond en zeker een creatief jaar toegewenst
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geborduurde kerstkaart! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. we zagen donderdag allebei la vie en rose! Mooie kerstkaart!
    groetjes, en beste wensen voor een prachtig en creatief 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen