Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 23 december 2015

Scrap'nChat

Gisteravond vond er een Scrap'nChat plaats op de Facebookpagina van HobbyVision en zoals jullie wel weten probeer ik soms wat anders dan het kaartborduren en daar is dit nu het resultaat van,een mapje voor geld cq cadeaubon met een bijpassend doosje:

 




 





Het oppimpen was veel werk en vind ik best moeilijk maar ben niet ontevreden, het doosje heb ik vrij neutraal gehouden omdat ik het dessinpapier al erg mooi vind,het was erg leuk om te doen.

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties steeds weer!
Freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Wilma, soms vind ik het wel jammer dat ik geen facebook heb !! Fijne kerstdagen !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klasse gedaan Wilma. Ik krijg hem niet klaar. Ik maak hem met vele kleine fotootjes voor mijn kleindochter, die 6 januari 28 jaar wordt. Allemaal fotoos uit de tijd, dat ik 1 maal per week oppasoma was. Waar blijft de tijd? Dus vandaar dat dat nog zoeken wordt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk Wilma en een super mooi resultaat! Heel fijne feestdagen en ik wens je al het moois toe in 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden..fijne feestdagen en een voorspoedig en creatief 2016 toegewenst! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh...wat ziet dat er schattig uit, Wilma. Heel erg mooi geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Knap dat je hem al klaar hebt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie,Wilma.Mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen