Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 8 januari 2016

Cadeauboekje

Nogmaals een cadeauboekje gemaakt op aanvraag.
De steekwoorden waren: man die van tennis houd en 40 jaar word....nou moeilijk hoor!!!
Dit is hem geworden,ben zelf wel tevreden nu maar hopen dat degene die hem besteld heeft dit ook is....












Daar het thema op de blog van Hobbywinkel De Egel "mooie wens of spreuk" is wil ik deze creatie graag mee laten doen.

Hartelijk bedankt voor de lieve reacties op m'n kerstkaartje van gisteren,ik wens jullie alvast een fijn weekend. Lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtige kaart geworden..leuk met die mapjes en je hebt het mooi bijpassend afgewerkt..kan me niet voorstellen dat dit niet in de smaak valt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boekje, Wilma. Dat gaat zeker in de smaakvallen bij de gever én de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ee schitterend mapje geworden Wilma...hele leuke details erop ...opdracht geslaagd!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk boekje met grappig plaatje.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat leuk gedaan ! Die zal zeker in de smaak vallen !
    Groetjes
    margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Missie geslaagd Wilma ! Vind ik ;) Super leuke kaart en zo mooi afgewerkt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een mooi boekje Wilma, daar zal de ontvanger blij mee zijn, het is ook zo heerlijk mannelijk, super goed gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf Wilma, heel origineel. Superidee! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Wilma, schitterend gemaakt met mooie kleuren. Een prachtig model!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart,Wilma en een superleuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi boekje heb je gemaakt.
    Het blijft moeilijk wat te maken voor een man.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra dt de Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik kan me haast niet voorstellen dat de ontvanger er niet blij mee zal zijn, wat een prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Heel erg mooi gemaakt, maar helaas voldoet hij niet aan onze regels.
    Een spreuk of wens prominent op je kaart.
    Hoop dat je nog een keer mee doet.
    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAUW Dat heb je leuk gedaan Wilma, zal de ontvanger erg blij mee zijn.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit cadeauboekje prachtig gemaakt en volledig naar wens.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen