Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 7 januari 2016

Kerstkaart - week 1

Nieuw jaar dus weer nieuwe kansen...deze week weer de 1e kaart op de blog van 52 weeks to christmas en omdat het afgelopen jaar zo goed bevallen is gaan we gewoon weer verder!

Deze week is er tevens een challenge aan verbonden waarop een dier op je kaart word gevraagd,nou dat is niet moeilijk want ik denk dat het grootste gedeelte van mijn kaarten een dier bevat,nu dan ook met een schattig vogeltje:



Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties,ik kom vandaag bij jullie ook een kijkje nemen!
Freubelgroetjes, Wilma


16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma.
    leuk patroontje en mooie kleuren
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah...wat een lief kerstkaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Wilma.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje met lieve zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige start voor 52 weeks Wilma, prachtig gedaan meid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk je kaart Wilma, wat een schattig vogeltje, en wat een mooi borduurwerkje op je kaart. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kerstkaart Wilma! Super lief plaatje en mooi borduurpatroon!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtigmooie kerstkaart heb je gemaakt wilma - een mooi combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kerstkaartje Wilma...ook jij heb er weer een schitterend borduurtje op gemaakt...KNAP gedaan weer!!!
    Bedankt voor je deelname

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart geworden en mooie kleurtjes! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een dotje ! Zo'n lief plaatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geborduurd Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart,Wilma.Prachtig borduurpatroon.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuk kaartje met prachtig borduurwerk.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk kaartje met prachtig borduurwerk.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen