Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 14 januari 2016

Kerstkaart - week 2

Tijd voor de 2e kerstkaart dit jaar op de blog van 52 weeks to christmas hierbij mijn bijdrage:



Dank jullie wel voor de lieve reacties op m'n vorige blogje,altijd zo leuk om te lezen!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. wat een schitterend mooi kaartje
    erg mooi borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma wat een leukerd is dit
    prachtig stukje borduurwerk erop Supers!
    Veel dank voor jouw mooie bijdrage 52 WTC !!
    Fijne dag vandaag Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. Weer wee mooie geborduurde kerstkaart een mooi patroon en een leuk plaatje. Goed gecombineerd Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap borduurwerk!
    De afbeelding doet het er goed bij!

    Groetjes

    Rimmie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig patroon heb je voor deze mooie geborduurde kaart gebruikt Wilma.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SCHITTEREND kerstkaartje Wilma...het borduurwerk is weer super leuk en combineerd prachtig met het leuke plaatje...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma het is weer een prachtige kerstkaart! Zo prachtig geborduurd weer met zo'n lief plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart..dit vind ik ook een superleuk patroontje van Sjaak!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende geborduurde kerstkaart heb je gemaakt Wilma - een supermooi combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een erg leuke kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een juweeltje Wilma, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jij maakt echt wel prachtige borduurkaartjes! ook dit is weer een pareltje!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart is dit Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    wat een mooie kerstkaart en prachtig borduur werk, bedankt voor het meedoen met 52WTC.

    Gr...Bep (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen