Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 21 januari 2016

Kerstkaart - week 3

Het hoort er gewoon bij; donderdag = kerstkaartendag op de blog van 52 weekt to christmas...
Dit is deze week mijn bijdrage:


Het thema op de blog van Fadengrafik-challenge is Challenge #88 "sneeuwpoppen" dus daar wil ik deze kaart ook mee laten doen.


Dank jullie wel voor de lieve reacties op m'n vorige kaartje,superfijn om steeds te lezen! Ik kom vandaag bij jullie ook weer een rondje doen!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

30 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk winters geheel heb je gemaakt
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kerstkaart, leuk borduurwerkje wat het tot een prachtig geheel maakt...bedankt voor je reactie bij 52 WTC....mij was het ook al opgevallen...gezellig dat je weer bij ons mee doet .. Groetjes Ingrid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winterse kaart is het geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk deze winterse kaart.
    Leuk dat je het borduurwerk hebt gemaakt op een kaart met een randje.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kerstkaartje Wilma, mooie oplegkaart en een prachtig geborduurd patroon!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden..het plaatje heb ik ook vaak gebruikt..vind het zo snoezig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma. Wat een mooie kaart. Leuk met dit patroon en dit plaatje past er erg mooi bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en leuk kaartje! Daar heb ik nou echt geen geduld voor, voor dat borduurwerk....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach....wat een leukerd Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kerstkaart Wilma! Mooie, winterse kleuren, heel grappig plaatje en een prachtig borduurpatroon!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie winterse kaart
    heel mooi borduurdje erbij

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend geborduurde kerstkaart heb je gemaakt Wilma - een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart met mooi borduurwerk. Heel fijn dat het al zo gewoon wordt iedere donderdag een kerstkaartje. Zo moet het zijn zijn natuurlijk!! Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat is hij weer mooi... ik vind dit zo'n leuk winterskleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige kerstkaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi je kaartje Wilma, prachtig geborduurd weer...
    leuk dat je er ook eentje plaatst op deze donderdag...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig borduurpatroontje zeg ! Je hebt er een erg leuk plaatje bijgekozen ! Mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje Wilma! Mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig dat borduurwerk Wilma. Heel mooi en ook nog dit leuke plaatje erop maakt het echt af.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi borduurwerk en leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat borduurwerk,ik vind toch echt super !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Wilma met het borduurwerk! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig kaartje met mooi borduurwerk!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig geborduurde winterse kaart,Wilma.Mooi bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow heel mooi. Gezellig dat je meedoet bij Fadengrafik. succes.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een priegelwerkje weer! Geweldig mooi, zo fijntjes! Fijn weekend! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely beautiful! I love the colours and the detailed stitching in your card, as well as the punched border. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi,
    Kei mooi kaartje.
    Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij 52WTC
    grtjs Lisbeth
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A wonderful snowman-card.
    Thank you for joining the fadengrafikchallenge
    NAdja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. what a wonderful card. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik-challenge blog
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen