Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 28 januari 2016

Kerstkaart - week 4

Week 4 alweer van donderdag = kerstkaartendag in blogland,en wel op de gezellige blog van 52 weeks to christmas...vandaag is dit mijn bijdrage:




Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties steeds maar weer,echt zo leuk!
Kom vandaag ook weer een rondje bij jullie doen.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

23 opmerkingen:

  1. Mooie borduurrand en afbeelding!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk plaatje zeg !
    Ik vind je borduurpatroontje met de kerstballen heel schattig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje heb je gebruikt Wilma.
    En afgemaakt met een mooi borduurpatroon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wilma met mooi borduurwerk

    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wilma..het lieve plaatje past er ook prima bij!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi borduurkaartje met een mooi plaatje van de 3 koningen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige geborduurde kaart Wilma. Mooie kleuren en patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kerstkaartje
    heel mooi met dat borduurpatroontje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een erg mooi kerstkaartje en heel mooi geborduurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan met alle borduursels, wat een werk..
    Leuk dat je weer meedoet met de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt met een prachtig borduurwerkje!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gezellig kerstkaartje Wilma! Heel mooi zoals je het plaatje weer hebt gecombineerd met het plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige geborduurde kerstkaart Wilma - supermooie combinatie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kerstkaartje weer Wilma...het mooie borduurtje samen met dat lieve plaatje maken het tot een TOP kaartje

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje Wilma, en wat een lief plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart Wilma. Fijntjes geborduurd ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart heb je geborduurd.
    Mooie patroon.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart! Ik vind jouw 3 wijzen wel erg leuk!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma
    Prachtig is je kerstkaart met dit mooie patroontje, heel leuk dat je er kerselaartjes aan gehangen hebt.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart,Wilma.Wat een leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel lief kaartje.
    Wat heb je die kerstballen leuk aan de geborduurde rand gehangen.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen