Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 15 januari 2016

Portemonneetje

Afgelopen week was er weer een leuke WOL (WorkshopOnLine) op de Facebookpagina van Ettie en dit is het resultaat;







Ik vind deze workshops via internet altijd erg leuk want je stapt zo volledig uit je comfortzone!

Heel erg bedankt op m'n kerstkaartje van gisteren,ik ben snel weer terug met wat andere kaarten.

Fijne weekend en lieve groetjes, Wilma 

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit potomonneetje leuk gemaakt zeg. Ideaal om te geven voor een gelegenheid waarbij geld gegeven wordt. Een leuk briefje of kaartje er nog in en het is helemaal af. Bedankt voor het delen ik ga het zeker onthouden.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk portemonneetje, Wilma. Zo wordt het meteen een stuk leuker om geld te geven voor een verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supermooi gedaan Wilma - leuk om te geven zo, toch net even wat anders.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuk modelletje ! Heel erg mooi gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig mapje Wilma...met heel mooi papier ...ziet er heel vrolijk uit...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk geworden Wilma, schattig papier, een leuk cadeautje om weg te geven.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Wilma, lief en schattig.

    Ik ben ook gelijk volger van je geworden want ik zag dat ik dat nog niet was ;-)
    Bedankt voor jou blogberichten!

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit Supergaaaff geworden Wilma..erg leuk om weg te geven!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creatie heb je gemaakt.
    Van een WOL had ik nog nooit gehoord ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    je vroeg naar het blog waar ik het idee voor mijn kaartje vandaan haalde :
    http://stampinaninktrail.blogspot.be/2014/10/one-sheet-wonder-series-cards-b.html?spref=fb
    Veel plezier ermee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke portemonnee en ook je kerstkaart zag er mooi uit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk portemonnee Wilma! Zo vrolijk ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww, kei mooi gedaan Wilma, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen