Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 22 januari 2016

Tasje

Woensdagavond was er weer een leuke Scrap'nChat op de Facebookpagina van HobbyVision en hebben we gezamenlijk online dit leuke tasje gemaakt:








Ik moet zeggen dat het niet zonder slag of stoot ging want heb verschillende dingen tijdens het maken opnieuw moeten snijden maar goed daar leer je weer van en die fouten ga ik -waarschijnlijk- niet meer maken, althans dat hoop ik haha.
Op de avond zelf hebben we de basis gemaakt en de dag erna heb ik hem verder opgepimpt,nou ik moet zeggen dat ik dat oppimpen wel moeilijk blijf vinden hoor,als ik dan zie wat andere mensen schitterende dingen maken.....maar ach ik ben uiteindelijk wel tevreden met het eindresultaat!

Bedankt voor de superveel en lieve reacties op m'n kerstkaart van gisteren,ik waardeer ze enorm!

Wens jullie alvast een fijn weekend,freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Schitterend tasje heb je gemaakt.
    Op deze manier maak je weer heel andere dingen dan normaal..
    Goed gelukt hoor.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook hoor! dat ik denk bij een een ander jeetje wat schitterend hoe krijgen ze het voor elkaar!
    Maar het gaat erom dat je er zelf veel plezier van hebt met het meedoen en het maken van de creatie!
    En die van jou is prachtig en de labels leuk versierd!
    Mooi hoor Wilma!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi tasje heb je met die online worksop in elkaar gefeubeld Wilma...en ach doe ik ook vaak hoor verkeerd snijden...gewoon overnieuw beginnen ...zeker de binnenkant van je tasje is heel verrassend...TOP gedaan!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig tasje is het geworden Wilma - superleuk gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel bekend ook ik snij regelmatig verkeerd. Jouw tasje is super geworden en het pimpen komt vanzelf als je je eigen stijl hebt ontdekt. Zo is hij ook heel mooi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend tasje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerdje zeg ! Het ziet er een moeilijk modelletje uit maar wel erg mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig tasje heb je gemaakt, Lekker vrolijke kleurtjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Wilma niet zo bescheiden hoor. Ik vind het tasje erg leuk geworden.
    Ook hier gaan dingen de mist in. Neem nou dat vlaggenlijntje vandaag op mijn kaart. Drama was het maar uiteindelijk toch gelukt :)

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen