Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 5 januari 2016

Winterkaart

Dit is hier in Brabant niet voor te stellen maar in het noorden van het land word dit zelfs op de straat gedaan begreep ik....onvoorstelbaar in zo'n klein landje als Nederland!



Deze maand is de challenge op Ons borduurkaartenblog "Challenge #27 - een geborduurde Winterkaart" en dit is mijn bijdrage.

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties,steeds weer zo leuk om te lezen!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie winterse kaart, Wilma. Leuk nostalgisch plaatje ook.
    En ja...schaatsen op straat. Jaren geleden konden we dat ook, geloof dat het in 1979 was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Wilma.
    Ik ben ook blij dat wij hier in het westen geen ijzel hebben.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo wilma
    Ik heb het net in het nieuws gezien, schattsen op straat, in het donkerbruine verleden , toen Cindy op de kleuterschool zat hebben we dat ook gedaan, wel vreemd hoor in het noorden spekglad en hier 8 graden.
    Je kaart is dus héél toepasselijk, een prachtig patroon, weer zo mooi geborduurd, het plaatje is schattig.
    gezellig dat je weer meedoet aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Wilma je Prachtige kaart doet hier bij ons in het Hoge Noorden eer aan: ons hele dorp is veranderd in een ijsbaan...spek en spekglad en lijkt uitgestorven..het hele openbare leven is hier ontwricht..van mij mag het acuut warm water gaan regenen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ja hele straten zitten onder het ijs! Heel mooie winterse kaart Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wilma. Gelukkig hebben we hier in het zuiden de schaatsen niet nodig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi mooi wilma
    maar laat de sneeuw en ijzel alleen maar op je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma. Prachtig deze winterse kaart wat een leuk patroon bij dit leuke plaatje. Hier schaatsen ze op straat. Zo'n laag IJssel. Niet voor te stellen. Bedankt voir het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt wel een heel toepasselijk kaartje voor deze tijd van het jaar haha! Ja, ik heb ze op tv ook zien schaatsen op de straat, dat is hier bij ons in Brabant niet voor te stellen nee. Wat een mooi kaartje weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief winters kaartje Wilma...mooi geborduurd weer en daarbij dat leuke plaatje weer een TOP kaartje erbij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk winters kaartje Wilma, Mooi patroon!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige winterse kaart met mooi borduurwerk en een heel leuk plaatje, chappoo!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi winterkaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie winterkaart,Wilma.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig winters tafreeltje heb je gebruikt op deze mooi geborduurde kaart. Wel heel toepasselijk nu ook gezien de ijsel en het schaatsen op straat in de noordelijke provincies ;-)

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma
    Wat een prachtige winterse kaart met dit mooie plaatje en zo mooi geborduurd.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo wilma, wat een prachtige winterse kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen