Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 26 februari 2016

Cadeaukaart trouwpaar

Afgelopen woensdagavond was er weer een leuke SOL op het Kaartenkast clubje, helaas kon ik de avond zelf niet maar heb hem vandaag alsnog gemaakt en hij was weer erg leuk om te doen.


In de binnenkant (onder de halve cirkel) is er plaats voor geld of een cadeaukaart.





Dank je wel voor de bezoekjes en lieve berichtjes op m'n kerstkaart van gisteren,kom dit weekend jullie blogjes ook bezoeken.
Fijn weekend, freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart ! Erg leuk modelletje!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wilma! Leuk model, mooie tekst en wat een leuk plekje om geld of een cadeaubon in te doen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er prachtig uit Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie trouwkaart met een mooi plaatje, mooie tekst en prachtig papier. Mooi gedaan Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie trouwkaart Wilma...heel romantisch ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en ook een leuke binnenkant!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart geworden...mooi afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt met de sol.
    Ooit ga ik 'm ook nog maken.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél erg mooi geworden je kaart, schitterend door eenvoud.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen