Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 17 februari 2016

Gefeliciteerd

Allereerst heel veel dank voor de vele lieve berichtjes die ik van jullie heb mogen ontvangen,ik waardeer die heel erg!! Ik probeer de draad weer op te pakken want heb wat opdrachten liggen,het valt niet mee want ik ben een beetje inspiratieloos maar deze 1e kaart vind ik zelf niet verkeerd geworden.....deze is voor een meisje dat 10 word, van rose én van dieren houd,volgens mij zit er van alles wat in.


 Voorkant.




  Achterkant




 Plat opvouwbaar










Het model heb ik van het Kaartenkast-clubje waar we een paar weken terug een leuke SOL avond gehad hebben.

Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes,ondanks dat ik erg weinig bij jullie langs kom.
Maar dat gaat niet lang meer duren hoor!

Nu nog even een kerstkaart afwerken voor morgen,tot dan.

Freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Wilma. Die gaat vast in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart,Wilma.Vrolijk designpapier en een heel leuk model.De jarige zal hier blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend geworden..dit valt zeker in de smaak denk ik! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in een prachtige doosjesvorm. Mooie kleuren, prachtig Bloempjes DP en een heel lief plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kaart is het geworden Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart voor een jongedame!
    Ik zag nu pas dat jij ook ziek bent geweest. Bij mij lukt het nog niet zo erg om iets uit mijn handen te krijgen. Wel inspiratie, maar geen energie.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je kaart is goed gelukt hoor Wilma.
    Heel vrolijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zal hier vast blij mee zijn! leuke vorm

    BeantwoordenVerwijderen