Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 22 februari 2016

Hartelijk gefeliciteerd

Vandaag een verjaardagskaartje....voor een meisje dat 12 jaar word,3D plaatjes voor die leeftijdscategorie zijn erg moeilijk te vinden,ze zijn al snel te kinderachtig of te oudbollig.
Volgens mij is deze best wel geschikt toch?



Hopelijk gaat deze in de smaak vallen,want kaartjes in opdracht maken blijft toch moeilijk!

Ik wil deze kaart meteen mee laten doen bij de challenges van

AnMa Creatief blog met het thema "#53 feest"

Kaartjes-Inspiratie Challenge-blog met het thema "79 borduren" en

hobbyvisiondt.blogspot met het thema "#47 happy birtday"

Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes van de afgelopen blogjes,ze worden zeer gewaardeerd. Lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het plaatje is super voor een 12-jarige.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en wat een mooi geheel Wilma. Het borduurwerk vind ik altijd wel bijzonder omdat ik dat helemaal niet kan.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schatje Wilma, zeket te weten leuk voor een meisje van 12.
    Ook je borduurwerk is weer prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Wilma. Zeker weten dat dit in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi dit kaartje Wilma....en jij bent echt een borduurtalent...zoooooo mooi gedaan weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad voor deze leeftijd is het best moeilijk. Maar deze is erg goed gelukt hoor Wilma.
    Mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad heel lastig om voor die leeftijd een geschikt plaatje te vinden maar dit is een heel leuk plaatje! Prachtig borduurpatroon in zulke vrolijke kleurtjes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend met prachtige kleuren en plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig borduurtje Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, zeker heel geschikt voor deze leeftijd! leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart voor deze leeftijd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart geworden..daar zal ze vast blij mee zijn!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke mooie felicitatiekaart voor een 12-jarige! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen