Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 11 februari 2016

Kerstkaart - week 6

Allereerst heel hartelijk bedankt voor de lieve berichtjes en medeleven die bij m'n vorige kaart geplaatst zijn,erg lief en ik waardeer ze ontzettend!
Mijn schoonmoeder is afgelopen zondag -na een kort maar best zwaar ziekbed- ingeslapen.
Ondanks dat ze al 89 jaar was en we opgelucht zijn dat ze nu niet meer lijd is het toch een schok en gemis.

Ook kreeg ik nog een flinke griep te pakken waar ik nog steeds mee kamp maar zoek ik toch weer m'n troost en rust in m'n hobby en komt hopelijk de inspiratie weer terug...voor vandaag een kerstkaart omdat het toch weer donderdag en dus kerstkaartendag is op de blog van 52 weeks to christmas....



Het borduurwerk was al even klaar dus was het alleen nog een kwestie van knip en plakwerk.

Alvast heel erg bedankt weer voor jullie berichtjes en ik probeer weer snel bij jullie langs te komen.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

24 opmerkingen:

  1. Sterkte in deze verdrietige tijd en beterschap, hopelijk snap je snel weer op. Mooi kaartje heb je gemaakt, prachtig borduurwerk! Leuk dat je meedoet met 522WTC.
    grtz. Colien, DT-lid 52 weeks to Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd, Wilma, en heel veel sterkte gewenst.
    Je kaartje is weer erg leuk en wat mooi afgewerkt in de hoekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd Wilma. En heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Je kaartje is mooi! Ik hoop dat je daar een beetje afleiding in kunt vinden, in het freubelen.
    Groetjes, Monique DT-lid 52 Weeks to Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie kaart weer Wilma, je bent een echt borduurtalent!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd Wilma met het overlijden van je schoonmoeder...het is altijd een gemis wanneer iemand van je naasten overlijd...Veel sterkte de komende tijd en zorg goed voor jezelf,
    Het kerstkaartje is weer prachtig met dat leuke borduurtje erop..

    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst natuurlijk gecondoleerd met dit verlies, en beterschap met jezelf.
    Je geborduurde kerstkaart is erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder Wilma,.
    Knap dat je al weer zo'n mooie kaart laat zien.
    Groetjes en veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder Wilma.
    Knap dat je toch nog tijd hebt gevonden om deze prachtige kaart te maken. Sterkte de komende tijd.

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gecondoleerd Wilma, neem lekker de tijd om tot rust te komen en alles te verwerken, dat is belangrijk! Je kaartje is zoals altijd weer heel mooi, mooie kleuren garen bij je plaatje gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart
    erg mooi gemaakt
    en een heel mooi borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Wilma,
    Veel sterkte in deze moeilijke tijd ! Wat een vreselijk gemis voor jullie !
    Je kaartje is erg mooi geworden, hopelijk vind je rust en afleiding in je hobby !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd en heel veel sterkte Wilma. Heel goed dat je even afleiding zoekt in je hobby!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
    je hebt een mooie geborduurde kerstkaart gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder,Wilma.Je kaart is prachtig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd !!
    Je kaart is weer top !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder Wilma - veel sterkte de komende tijd.
    Je kaartje is prachtig - een mooie combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma, en supermooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gecondoleerd Wilma. Heel veel sterkte gewenst.
    Je kaart is erg mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder.
    Mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sterkte in deze verdrietige tijd voor jou en je gezin Wilma. Ondanks alles heb je toch een mooie kaart afgewerkt. Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gecondoleerd Wilma met het overlijden van je schoonmoeder. Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze verdrietige tijd. En hopelijk knap je zelf ook snel weer op.
    Je kaart is erg mooi, wat een werk dat borduren.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mijn deelneming met het overlijden van je schoonmoeder.
    Je borduurwerk is erg mooi en tof met het plaatje erbij.µ
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gecondoleerd Wilma, het maakt niet uit of je jong of oud bent, het gemis is en blijft er altijd.
    Ik was 38 toen mijn man stierf aan een ernstige ziekte, ik weet wat je nu voelt.
    Neem de tijd om het te verwerken, je hebt een hobby en dat moet een hobby blijven en geen moeten.
    Je kaart is weer schitterend.
    Sterkte.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog Gecondoleerd Wilma...Ik mis mijn ouders nog iedere dag ondanks dat ze op hoge leeftijd zijn gestorven...neem de tijd om het te verwerken..het rouw proces gaat met pieken en dalen..de ene keer denk je ik kan alles weer aan ben niet meer verdrietig..om vervolgens ineens weer door herinneringen van slag te zijn! Veel sterkte meis en een mooie kaart heb je gemaakt! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen