Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 25 februari 2016

Kerstkaart - week 8

De tijd vliegt en alweer is het donderdag dus kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas
Mijn bijdrage deze week:



Dank voor de bezoekjes en lieve reacties op m'n vorige blog,hartstikke fijn om steeds te lezen!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

19 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk patroon en super mooie kleuren
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geborduurd Wilma en als ik me niet vergis las ik gisteren op clubs dat jij jarig was? Ook hier nog even een fijne verjaardag :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een pracht van een kerstkaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Mooie kaart met zulk mooi borduurwerk, leuk dat he weer meedoet.

    Gr....Bep (Dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooi kaartje is dit Wilma! mooi geborduurd hoor!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart heb je geborduurd Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top Wilma, een prachtig patroon en een heel mooi plaatje.
    Supermooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi weer je kerstkaartje voor deze week Wilma...heel fijntje met het mooie borduurtje erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma. Leuke kaart. Mooi patroon en plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterend mooi kaartje
    heel mooi borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig borduurtje is het weer geworden Wilma - supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoezige kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie Kaart,wilma.Het is weer prachtig geborduurd.Lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kerstkaart met mooi borduur werk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Wilma! Zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een schitterend patroon, dat heb je mooi geborduurd Wilma, je hebt er een prachtige kerstkaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen