Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 28 februari 2016

Opa en ....opa

Zoals het thema al zegt: opa en opa....deze kaart op aanvraag gemaakt,nou het was speuren naar 2 opaatjes!! Maar het is gelukt...



Plat opvouwbaar te versturen.


Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties,zo ontzettend leuk om steeds weer te lezen!
Fijne zondagavond nog,freubelgroetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Ik kan wel begrijpen dat 2 opa's moeilijk zijn, maar het is je goed gelukt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wilma, leuke plaatjes van de 2 opa's. Mooi model en papier heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig ! Heel erg leuk gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit leuk geworden, Wilma. Zo'n persoonlijke kaart gaat beslist in de smaak vallen bij de opa's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan Wilma! De opaatjes zijn zo grappig, mooi kaartmodel en het wiegje in het midden is een leuke touch :) Daar zullen de heren heel blij mee zijn denk ik.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Wilma, ik vind je kaart helemaal geweldig, wat grappig met de opaatjes, een topkaart is het zo leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Wilma, erg leuk met 2 opa's erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er super uit Wilma - superleuk gedaan met de 2 opaatjes.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geworden..en leuk afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,
    Lief dat je gelijk geweest bent.
    Ja het was een hectische tijd.
    Heb inmiddels wel weer een aantal kaarten gemaakt, zal ze van de week laten zien.
    Leuke kaarten heb ik bij jou weer gezien zoals deze opa kaart. Kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen