Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 20 februari 2016

Wat tussendoor kaartjes

Ik heb nog een aantal borduurkaartjes staan die ik gemaakt heb maar nog niet geplaatst,doe ze nu even in 1 post;




















Altijd fijn om in voorraad te hebben toch.

Fijn freubelweekend gewenst.

Lieve groetjes, Wilma.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie kaarten, Wilma.
    En inderdaad altijd handig om wat op voorraad te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend leuk Wilma! Natuurlijk ook weer prachtig geborduurd. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige geborduurde kaarten Wilma, wat een mooie patronen en weer zo mooi geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt Wilma.
    Een voorraadje is nooit gek
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, altijd handig een voorraadje in huis.
    Ze zijn allemaal erg leuk Wilma.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig allemaal, be4zig bijtje. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten..en inderdaad handig om een voorraadje te hebben!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige borduurtjes heb je gemaakt Wilma - stuk voor stuk super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo... lekker doorgewerkt! heb je de flow weer een beetje te pakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stuk voor stuk super Wilma! Inderdaad altijd handig om op voorraad te hebben :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn weer prachtig Wilma en het is inderdaad heel handig om een voorraadje kaarten te hebben.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi Wilma! De beterschapkaartjes vind ik echt helemaal geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen