Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 10 maart 2016

Kerstkaart - week 10

Goedemorgen blogvriendinnetjes, hier is weer de wekelijkse bijdrage voor het blog van 52 weeks to christmas :



Dank weer voor de bezoekjes en lieve berichtjes,ik probeer vandaag bij jullie ook weer een rondje te doen! Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma 

22 opmerkingen:

  1. Je bent een ster in borduurwerk. Dit is ook weer een mooie kaart.
    Lia xx (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma. Heel leuk deze kaart. een prachtig patroon. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi geborduurd kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dir leuke kerstkaartje Wilma...wat een super mooi en fijn borduurtje erop...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, mooi geborduurd hoor!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach....wat een lieve kerstkaart Wilma.
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Wilma! Knap borduurwerk!
    Gezellig dat je deze week meedoet met 52WTC!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend mooi kaartje
    erg mooi borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een sjieke kaart weer Wilma! Ik heb ook wel eens zo'n patroon gedaan met die kruisjes... maar ik vond er niks aan! Dat duurt toch lang!!!! Voor mij geen kruisjes meer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het zo knap hoe je elke week weer zulke prachtige kerstkaarten maakt Wilma! Ook deze weer en wat een lief plaatje heb je er weer bij gekozen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart,Wilma. En zo als altijd weer prachtig geborduurd.Schattig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kerstkaart Wilma xx
    Goed weekend alvast van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan! Knap al dat borduurwerk..
    Dankjewel voor het meedoen bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende geborduurde kerstkaart heb je gemaakt Wilma - supermooie combinatie en supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart Wilma. Mooi geborduurd ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wilma!Supermooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi borduurwerk knap hoor.
    Leuke kaart.
    Groetjes Lil DT lid WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat mooi! schitterend borduurpatroon!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig patroon dat heb je weer mooi geborduurd Wilma, het is een prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig borduurtje weer en een mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi gedaan Wilma! Mooie kleuren ook. Gr. Syl)via)

    BeantwoordenVerwijderen