Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 17 maart 2016

Kerstkaart - week 11

Nog net op het nippertje mijn wekelijkse bijdrage aan het kerstkaartenblogje 52 weeks to christmas, wederom een geborduurde:




Dank voor de lieve reacties van m'n vorige kaart,ondanks dat ik momenteel minder actief ben waardeer ik ze heel erg.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. waw, wat heb je die mooie gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die geborduurde klok!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma! Heel leuk het borduurpatroon in de vorm van een kerstklok en dan het plaatje van het dorp 'erop':)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kerstkaart Wilma - mooi borduurtje en een mooie combinatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt het kerst tafereeltje in een kerstklok.
    Mooi gecombineerd met elkaar.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geborduurd Wilma, het is weer eens iets anders een kerstklok borduren, ik ben er weg van.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Wilma! Leuk patroon ook!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, prachtig borduurwerk! Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse uitdaging bij 52 weeks to Christmas!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geborduurde klok: die zag ik nog niet. Mooi!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen