Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 24 maart 2016

Kerstkaart - week 12

Donderdag en weer kerstkaartendag op het blogje van 52 weeks to christmas...
Dit is mijn bijdrage deze week:




Ik probeer weer langs te komen vandaag,dank alvast voor de bezoekjes en reacties aan mijn blogje ik waardeer deze heel erg. Fijne dag en freubelgroetjes, Wilma

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Wilma. Lief plaatje en een prachtige borduurrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt Wilma...prachtig geborduurd weer...en ook het plaatje past er perfect bij...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is ook weer een plaatje van een kaart
    zo mooi met die borduurrand
    ja echt suuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geborduurd , knap hoor.
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaartje Wilma! Prachtig geborduurd en een heel lief plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi geborduurde kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kader geborduurd Wilma. Het is een lieve kerstkaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk zijn die schattige hondjes hè?! Mooi bijpassend garen gekozen en weer supernetjes afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Wilma, mooi geborduurd en zo,n lief plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstborduurtje Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een bjoetie Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaart met dit mooie borduurwerkje.
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kerstkaartje.
    Mooi borduurwerk en het plaatje is schattig erbij.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart geworden Wilma!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukle kerstkaart Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen