Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 31 maart 2016

Kerstkaart - week 13

En het is weer kerstkaartendag in blogland, dit is weer mijn wekelijkse bijdrage aan de blog van 52 weeks to christmas :



Dank je wel voor de lieve reacties op m'n vorige kaartje,superleuk om die steeds weer te lezen.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Schitterend borduurwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Wilma..prachtig geborduurde cirkel erop ...alles past zooooo mooi bij elkaar...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geborduurd Wilma, mooie hoekpons en houten ster, het plaatje past er toppie bij!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat een leuke kerstkaart Wilma....de geborduurde cirkel komt prachtig tot zijn recht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden!! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige geborduurde kaart is het weer geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Wilma.
    leuk patroon ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje Wilma! Prachtig geborduurd en een lief plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jij blijft het borduren goed volhouden, mooi weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie geborduurde kaart. Vind ik altijd weer knap!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg mooi kaartje en prachtig borduurwerk.
    Groetjes van\ marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geborduurd en mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lprachtige kerstkaart Wilma. Mooi met dit patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Wilma hij supermooi!! Zo mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig deze geborduurde kerstkaart.
    Leuke afbeelding erbij.

    Fijn weekend, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, knap borduurwerk! Gezellig dat je er (weer) bij bent bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen