Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 3 maart 2016

Kerstkaart - week 9

Week 9 alweer,we gaan weer de goede tijd tegemoet: voorjaar! Nu moet het weer nog gaan meewerken!! Ook is het weer donderdag dus tijd voor de wekelijkse bijdrage op de blog van 52 weeks to christmas :

Er was een challenge deze week,nl een schudkaart....ik heb die nog nooit gemaakt,wel even gegoogled maar had er ook niet de juiste materialen voor in huis dus die misschien komt die nog ooit.
Deze week dus maar een gewone geborduurde kerstkaart:




Nu mag ik "fijn" naar de tandarts,hij gaat 6! vullingen vervangen in m'n voortanden,deze zijn na ruim 35 jaar wel aan vervanging toe,geloof nooit dat nieuwe vullingen ook weer zo lang mee zullen gaan.
Zullen jullie voor me duimen? Brrrrrrrr.

Bedankt voor de reacties wederom,superleuk steeds weer als m'n mail pingt en er weer een lieve opmerking binnenkomt van m'n freubelvriendinnetjes!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma 

10 opmerkingen:

  1. Heel lief kerstkaartje Wilma...het leuke plaatje en boduurtjes passen qua kleur perfect bij elkaar...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een pracht van een kerstkaart, Wilma.
    Sterkte bij de tandarts vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje heb je weer voor ons gemaakt, gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Succes bij de tandarts...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart en zo mooi geborduurd Wilma.
    En sterkte bij de tandarts.
    Dat wordt een lange zit.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig geborduurde kaart! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kerstkaartje heb je ervan gemaakt Wilma - supermooie combinatie.
    Sterkte bij de tandarts!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kerstkaart Wilma! Wat een prachtig borduurpatroon en de kleuren zijn zo mooi met het plaatje! Zo jouw vullingen zijn echt heel lang meegegaan! Hopelijk ben je zonder pijn naar huis gegaan en kan je weer 35 jaar voorruit ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, met een schitterend geborduurd patroon Wilma.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geweldig mooie kaart Wilma. Prachtig geborduurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart gemaakt en ik vind de kleurtjes Super! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen