Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 7 maart 2016

Mannenkaart

Vandaag een geborduurde mannenkaart,dit was de opdracht op de blog van Ons borduurkaartenblog het is challenge #29 ....



Bedankt voor de bezoekjes en lieve reacties op m'n vorige blogje,ik vind ze steeds weer leuk om te lezen.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Hallo wilma
    Wat is die weer mooi, prachtig geborduurd en de rand is zo mooi, het is een echte herenkaart.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, (je lievelingsbloggie), dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart.
    daar ka je weer iemand heel blij mee maken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mannenkaart vind ik zo lastig laat staan er een borduren! Stoere mannenkaart Wilma! Mooie kleuren en een leuk plaatje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Dit is een prachtige mannenkaart en het patroontje is supermooi.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Wilma.
    Leuk model zo met die stans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG dit geborduurde mannenkaartje Wilma....zo gaaf gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie geborduurde mannenkaart,Wilma.Leuk plaatje en mooie kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Dit is een echte mannenkaart en ook mooi geborduurd.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mannenkaart. Mooie stoere kleuren en een j
    Heel leuk patroon. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen