Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 19 maart 2016

Vrolijk Pasen

Vandaag eens een fleurig Voorjaarskaartje! Op het clubje van De Kaartenkast is dit model de techniekaart van de maand maart; het patroon is door hen beschikbaar gesteld en je mag hem dan zelf oppimpen naar keuze. Ik heb er maar eens een paaskaart van gemaakt.




Ik wil deze kaart mee laten doen in de challenges van:
Webshop AnMaCeatief challenge 54 "voorjaar/lente/Pasen"
Kaartjes-Inspiratie Challenges Blog challenge 81 "Pasen"
Fadengrafik-Challenge Blog challenge 90 "Pasen"

Bedankt voor de reacties op mijn kerstkaart,waren er helaas niet zo veel maar ik was wat later met plaatsen maar degene die wel gereageerd hebben;superbedankt!

Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaart Wilma!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit paaskaartje Wilma...zo mooi in die pastelkleurtjes...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig schattig kaartje geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wilma.
    Leuke, eigen invulling van de techniekkaart.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke paaskaart Wilma, super vrolijke kleuren, erg leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en vrolijke paaskaart Wilma! Leuk model, vrolijke kleuren en de kuikentjes zijn zo lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie paaskaart,Wilma.Leuk model en leuke,frisse kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief paaskaartje heb je gemaakt.
    Het voorjaar proef je gewoon.
    Leuke letters heb je erbij gebruikt.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vrolijke kaart Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Dank je wel dat je meedoet met de Paas-challenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is zeker een fleurige kaart en ook nog eens hartstikke leuk! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely Easter card, I like your motif and the colours you've chosen. Thanks fo joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A wonderful card.
    Thank you for joining the Fadengrafikchallenge
    Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. what a fantastic card. Thanks so much for joining our challenge at http://fadengrafik-challenge.blogspot.de/

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen