Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 29 april 2016

Groeten uit 's-Hertogenbosch

Na wekenlang alleen maar kerstkaarten te hebben geplaatst is het kaartenmaken weer op gang gekomen en laat ik meteen een hele serie zien, en wel geborduurde met schitterende 3D plaatjes uit mijn geboorte stadje,bij deze:











Ik heb er ondertussen weer veel klaar dus dit weekend plaats ik weer een serie met een aantal kaarten van hetzelfde thema, word vervolgd dus!

Bedank ik jullie voor de bezoekjes en lieve reacties op m'n kerstkaart van gisteren,blijft zo fijn om die te lezen,echt bedankt!!!

Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie kaarten, Wilma. Stuk voor stuk plaatjes om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke kaarten Wilma :-)
    Lekker denk ik ook om even geen kerstkaart te maken toch?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke serie,Wilma.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goohhh wat ben jij ijverig zeg, prachtige geborduurde kaarten met een mooi thema Wilma, top gedaan weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige serie Wilma.
    Je hebt gelukkig de smaak weer een beetje te pakken.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk Wilma ! Wat fijn dat je weer helemaal vertrokken bent met kaarten maken.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke serie Wilma. Fijn dat je weer zo lekker bezig bent!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Wilma..je hebt de smaak weer te pakken zie ik, Fijn weekend!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie kaarten heb je gemaakt.
    Meteen een mooie voorraad.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je hard gewerkt Wilma, ze zien er weer ontzettend gezellig uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen