Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 14 april 2016

Kerstkaart - week 15

En alweer is het donderdag dus kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas en mijn bijdrage is deze week wederom een geborduurde:



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties ondanks dat ik nog niet veel terugkom op jullie blogjes....Freubelgroetjes, Wilma


17 opmerkingen:

  1. Mooie tak heb je geborduurd op deze leuke kaart Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje.
    Leuk patroon in combinatie met dit plaatje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer een hele mooie Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje. En zo mooi geborduurd!
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah...wat een lief kaartje is dit, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief dit kertkaartje Wilma...zo een schattig rendiertjes erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel schattig kaartje met weer een prachtig borduurwerk Wilma, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg lief dit kaartje met de kleine Rudolph.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend mooi geborduurd kerstkaartje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ach....wat een leuke kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je plaatje past perfect bij je borduurwerk, wat een schatje is het hè! P.S. sterkte met alles hè, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie geborduurde kaart !
    Prachtig !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief hertje staat daar te stralen tussen je mooie borduurwerk Wilma. Een mooie, lieve kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig hertje, en je borduurwerk is prachtig.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje..deze heb ik ook in het verleden geborduurd en ik denk dat ik hem nog wel een keer ga maken!!

    BeantwoordenVerwijderen