Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 21 april 2016

Kerstkaart - week 16

Vandaag weer mijn wekelijkse kerstkaartbijdrage aan de blog van 52 weeks to christmas, mijn favorietste hobby blijft toch het kaartborduren dus deze week is het deze geworden:




Langzamerhand gaat het freubelen weer wat beter dus binnenkort weer eens wat andere kaarten op mijn blogje! Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes, fijne dag gewenst.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

21 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje ! Fijn dat het knutselen weer op gang komt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig om een kerst-kikker te zien, leuk! En gezellig dat je meedoet bij 52WTC!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma. Prachtig patroon heb ik je gebruikt. Heel leuk is je kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super schattig kerstkaartje Wilma, met een geweldig leuk borduurtje erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig geborduurd kerstkaartje
    heel mooi patroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kerstkaart en mooi geborduurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een bijzonder patroon, die ben ik nog niet vaak tegengekomen! Fijn om te lezen dat het weer een beetje beter gaat, veel freubelplezier toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een hele mooie kaart Wilma.
    Blijft zo leuk om te borduren he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent ook heel goed in borduren Wilma :) Super leuke kerstkaart! Heel grappig die kikker met een kerstmuts op en een mooi borduurpatroon! Wat leuk om te lezen dat het beter met jou gaat :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kerstkikker....wat ontzettend leuk gedaan Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Wilma, mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart Wilma
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je borduren zo leuk vind, het is ook een heerlijke ontspanning.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kerstkaart,Wilma.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. grappig kerstkaartje met heel mooi borduurwerk weer!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schitterend patroon met een leuk kikkerplaatje heb je voor deze geweldige kerstkaart gebruikt Wilma, prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig geworden..vind het kikkerplaatje ook zo vrolijk!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Wilma!

    Lieve groeten Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma prachtige kaart.
    Veel groetjes van Petra vd Wassenberg

    BeantwoordenVerwijderen