Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 28 april 2016

Kerstkaart - week 17

Alweer een week voorbij en is het weer donderdag -> kerstkaartendag op de blog van 52 weeks to christmas , hierbij mijn wekelijkse bijdrage;




Dank voor de bezoekjes en lieve reacties op mijn vorige kerstkaart,ik kom vandaag bij jullie ook een rondje doen. Fijne dag en Lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer gemaakt Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma ,ik ga je volgen hoor.
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma. Heel leuk dit plaatje met patroon. past perfect. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer prachtig geborduurd Wilma met mooie kleuren en een mooi patroon. Mooi plaatje heb je erbij gekozen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kerstkaartje
    heel mooi geborduurd

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje in deze mooie kleurtjes Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk patroon en mooie kleuren !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig,Wilma.Mooi geborduurd en een leuk bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Wilma. En weer een prachtig borduursel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan Wilma!
    Liefs Monique
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma, de kaart is weer prachtig, leuk met dat vogeltje en heel mooi geborduurd ,
    Groetjes van Petra vd wassenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief weer dit kestkaartje Wilma, mooi geborduurd en een heel schattig plaatje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Wilma!Zo mooi geborduurd!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al zo'n mooie borduurkaart! Ik vind het zo knap, ik kan dat echt niet. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie geborduurd en leuke combinatie met het plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Wilma en prachtig geborduurd.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi borduurtje weer, schitterende kleurtjes, en alles matcht perfect!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Wilma. Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen