Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 2 april 2016

Trouwkaart

Op mijn favoriete blogje Ons borduurkaartenblog is weer een nieuwe challenge en wel met het thema: #30 - kaart voor een huwelijk,laat ik er net met 1 bezig zijn dus hier is mijn snelle bijdrage:



Dank je wel voor de lieve reacties op mijn kerstkaart, blijft super om te lezen dames.
Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart, Wilma. Romantisch plaatje en weer een prachtige borduurrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige huwelijkskaart met een prachtig patroon, leuk plaatje en eenmooie rand aan de geborduurde kaart Wilma, toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wilma, wat ben je lekker snel, je hebt ook weer zo,n mooi patroon uitgekozen en weer zo mooi geborduurd, het plaatje is ook al zo schattig.
    Gezellig dat je weer meedoet aan onze challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi patroon heb je geborduurd en het is een leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty is dit weer Wilma!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma. Prachtig is je borduurkaart. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart,Wilma.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooie kaart Wilma en wat een mooi borduurwerk op deze kaart. Schitterend :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja dat is heel toevallig! en je inzending is gelijk de eerste... lol !! mooi gedaan Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De romantiek spat ervan af Wilma :) Prachtig borduurpatroon, zoals altijd prachtig geborduurd, super mooie warme en liefdevolle kleuren en wat een verliefd bruidspaar :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi weer Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Erg mooi gemaakt, de romantiek spat er vanaf!
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma
    Het bruidspaartje staat te stralen temidden het prachtige borduurpatroontje, het is een schitterende huwelijkskaart.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen