Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 2 mei 2016

50 jaar

Zoals gezegd weer een serie kaarten,deze keer in het thema 50 jarigen....
We hadden een Abraham in onze familie en daar er zulke leuke plaatjes zijn met dit thema heb ik er meteen maar een groot aantal gemaakt:


 


Bovenstaande zijn op de plaats van bestemming, de volgende zijn voor m'n voorraadbakje....















Zo dat schiet wel lekker op met plaatsen, nu weer verder met een volgend thema.

Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties op m'n vorige post,ze worden zeer gewaardeerd!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Zo wat een mooie serie Wilma.
    Leuke modellen en je borduurkaarten zijn weer erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige serie kaarten Wilma, jij hebt je tijd goed besteed, want in het borduren van kaarten gaat veel tijd zitten, het resultaat mag er zijn hoor.
    Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk Wilma! Prachtige serie en je hebt er weer een aantal voor jouw vooraadbakje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke serie kaarten, Wilma. Allemaal erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje Wilma en je stuurde mij ook al een supermooi kaartje waarvoor mijn hartelijke dank.
    Later deze week zal ik een foto plaatsen van alle moois dat ik ontving. Het is wel erg bijzonder zo veel mooie dingen te ontvangen met de post :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Wilma, en het scrapen gaat je toch ook heel goed af, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen