Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 12 mei 2016

Groen met.........oranje

Mijn 2e berichtje vandaag....Op het blogje van Ons borduurkaartenblog is er deze maand weer een challenge en wel met het thema #31 - groen met een andere kleur.
Daarbij was op de Facebookpagina van "Be Challenged" weer een nieuw maandpatroon uitgegeven en heb ik deze 2 "opdrachten" dus gecombineerd en is dit het resultaat geworden:






Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties,ik lees ze graag!
Lieve freubelgroetjes, Wilma



8 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma
    Ik vind je kaart prachtig in deze kleuren combinatie, niet twijfelen hoor, wat heb je weer mooi geborduurd en zo mooi afgewerkt, dank je wel voor je trouwe deelname aan de challenge bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die is prachtig Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, wat heb je deze 2 challenges mooi met elkaar gecombineerd zeg. Ik vind 'm supermooi en een mooie kleurkeuze :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Wat een leuk model is je prachtige kaart en heel erg mooi is je borduurwerk hierop gecombineerd met de kleur oranje.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma
    wat een prachtige kaart en ook leuk model zo.
    Bedankt dat je mee doet bij Ons Borduurkaartenblog
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma. Prachtig is je kaart in dit model. Supermooi gemaakt. Dit model is wel erg leuk! Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen