Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 29 mei 2016

Groeten uit 's-Hertogenbosch deel 2

Tijdje terug al een hele serie kaarten laten zien van mijn geboortestadje,ondertussen de laatste 2 plaatjes van het knipvel ook verwerkt en dat zijn deze geworden:

Het lekkerste gebak wat er maar is: de Bossche Bol!!

En de bekende  schilder: Jeroen Bosch!!



De kaartjes zijn allemaal vertrokken naar mijn favorietste fan,mijn schoonzus die ook nog eens fan is van de plaatjes van Den Bosch!

Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties!

Fijne avond en lieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Dit zijn 2 hele mooie kaarten Wilma.
    Leuk dat je schoonzus zon'n fan hiervan is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Wilma ! Heel erg mooie plaatjes en je hebt er prachtige patroontjes bij gekozen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en super leuke kaarten, Wilma. Heel erg mooi gemaakt, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo freubelWilma ...
    Leuke kaartjes met borduur erop !!
    Ik ben ook fan van Jeroen Boch en een
    bosse bol gaat er ook in als ketelapper ;) is fries
    Fijne avond hoor , van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    inderdaad zo'n lekkere Brabantse bossche bol, die is toch wel erg lekker en heel erg groot..Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jazeker, lekker zo'n echte Bossche Bol, mooie kaarten heb je gemaakt, je schoonzus zal er vast blij mee zijn, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 hele leuke kaartjes weer Wilma....alles past zooooo mooi bij elkaar...en je schoonzus zal die ook vast heeeeel leuk vinden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    De Den-Bosch-lijn is aan jou wel besteed.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten met super leuke plaatjes. En zo'n Bossche bol, hmmmmm heerlijk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 supermooie kaarten,Wilma.Prachtig geborduurd en de Bossche bollen zijn inderdaad erg lekker.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn weer 2 supermooie geborduurde kaarten Wilma, top hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geborduurd met mooie patronen Wilma,lekker smullen van de Bossche bollen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen