Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 20 mei 2016

Hartelijk gefeliciteerd

Op de Facebookpagina van Nieuwe borduurkaarten vrienden heeft Christien van den akker deze maand weer een leuk borduurpatroon beschikbaar gesteld, dit is mijn bijdrage geworden:



Heel veel dank voor de vele reacties op m'n kerstkaartje van gisteren, super om die te krijgen en te lezen!! Ik wens jullie een fijn weekend toe.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Een Bjoetie geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    mooie kaart heb je gemaakt, een erg leuk borduurtje en een mooi, bijpassend plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel lief dit kaartje Wilma...het borduurwerk en plaatje passen zo mooi bij elkaar...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het blijft mooi hè, van die sierlijke krullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Wilma.Leuk dat geschulpte oplegkaartje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Schitterende kleurcombinatie heb je gebruikt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met super kleurencombinatie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een prachtig borduurwerk afgeleverd op deze kaart Wilma. Ik doe het je niet na en vind het daarom ook nog supergaaf en met een mooie kleurencombinatie :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Wilma....ik vind de combinatie roze/ groen prachtig.
    En weer super mooi geborduurd.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gedaan hoor Wilma, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen