Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 12 mei 2016

Kerstkaart - week 19

Het is alweer kerstkaartendag in blogland en ook deze week hierbij weer mijn bijdrage op de blog van 52 weeks to christmas :



Hartelijk dank voor de bezoekjes en berichtjes op m'n blogje,fijne dag!

Liefs, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig borduursel, Wilma. Vind het een erg mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een kerstkaart met prachtig borduursel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma. een hele mooie geborduurde kaart. Supermooi patroon. Als je nog niet heb meegedaan mag je ook meedoen bij ons borduurkaartenblog. groen en een andere kleur.... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart met geborduurde cirkel Wilma....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kerstkaart
    en wat een prachtig borduursel erop

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kerstkaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél lief kerstkaartje weer Wilma....PORACHTIG!!!


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een Superleuke kerstkaart Wilma dat borduur is prachtig !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een Superleuke kerstkaart Wilma dat borduur is prachtig !!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Wilma. Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Wilma!
    Groetjes Monique
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kerstkaart Wilma! Heerlijk traditionele kerstkleuren :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Wilma!Mooi geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook dit is een prachtige geborduurde kaart Wilma, je gaat lekker zo.
    Maar als je heerlijk buiten kan zitten dan gaan de kaarten vanzelf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig borduurkaartje Wilma!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Wilma!
    Knap stukje borduurwerk!

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen