Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 19 mei 2016

Kerstkaart - week 20

Op de blog van 52 weeks to christmas is het weer tijd voor een kerstkaart op donderdag.
Een geborduurde weer deze week:



Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties op m'n blogje, ik kom ook bij jullie weer een kijkje nemen. Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma 

20 opmerkingen:

  1. Wat een dotje Wilma !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma.
    Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie en lieve kerstkaart,
    de zachte kleurtjes zijn erg mooi, leuk plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief dit kerstkaartje Wilma....zo leuk dat fijne borduurtje en het plaatje past er perfect bij ...ook de dotjes zijn heel mooi erop,

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,Wilma.Alles past zo mooi bijelkaar.Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn blog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi geborduurd kaartje Wilma. En het plaatje en de dots passen er helemaal bij!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi geborduurde kerstkaart in lieve zachte kleurtjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach....wat een leukerd Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met dito plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig geborduurde kerst kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kerstkaart Wilma! Super mooie winterse kleuren en een lief plaatje :) Uiteraard weer prachtig geborduurd ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een beauty ven een kerstkaart, je hebt weer prachtig geborduurd Wilma.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat mooi geborduurd Wilma...prachtige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Wilma. Je hebt prachtige kleuren gebruikt! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, mooi Wilma!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kerstkaartje met het borduurwerk!
    En gezellig dat je meedoet met 52WTC, dankjewel!
    grtz. Colien, DT-lid 52 weeks to Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen