Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 26 mei 2016

Kerstkaart - week 21

Kerstkaartendag in blogland...op de blog van 52 weeks to christmas is week 21 alweer aan de beurt.
Hierbij mijn wekelijkse bijdrage:




Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en lieve berichtjes,hopelijk komen er weer veel.
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Dit patroon komt me héél bekend voor, simpel, maar het blijft ontzettend mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit patroon komt me héél bekend voor, simpel, maar het blijft ontzettend mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI Wilma....en je hebt weer schitterende kleurtjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer een erg mooie kaart van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi weer je kerstkaartje Wilma....zoooo een fijn borduurwerkje erop...en het mooie plaatje past er perfect bij...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend wat een mooi kaartje
    heel leuk borduurtje erop
    en mooi van kleur

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je een superleuke kerstkaart gemaakt Wilma,
    met een gaaf borduurtje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie weer zeg Wilma, prachtig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Mooi borduurpatroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke borduurkerstkaart Wilma,
    Gezellige avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Mooi borduurpatroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geborduurd kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geborduurd kerstkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleuren Wilma, het patroon is schitterend.
    Je hebt weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alweer zo'n mooi borduurpatroon. Prachtige kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi! Groetjes Sylvia DT 52 WTC (Vanaf vandaag kan de link geplaatst worden om mee te doen aan de challenge van deze maand. Deze kaart past hier helemaal bij.)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,Wilma.Mooi plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken! Wat een prachtig borduurwerk weer!
    groetjes,
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen