Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 23 mei 2016

Nogmaals een verjaardagskaart

Op de blog van Hobbyjournaal is de opdracht deze maand: maak een creatie waar bloemenplaatjes of bloemenstempels op verwerkt zijn,en dan alleen van een aantal genoemde ontwerpsters.
Mijn keuze is gevallen op een prachtig plaatje van Precious Marieke, deze verwerkt naar voorbeeld uit een hobbydolboekje meen ik,ik vind het een schitterend geheel.



Wil deze dus mee laten doen aan de challenge van de maand mei!

Hartelijk dank voor de reacties wederom,ik waardeer ze erg vind het altijd zo gezellig om te lezen!

Wens ik jullie verder nog een fijne dag toe op deze regenachtige dag!

Lieve freubelgroetjes, Wilma 

9 opmerkingen:

  1. De plaatjes van Marieke zijn altijd mooi om te gebruiken he Wilma.
    Gebruik ze zelf ook graag.
    Je kaart is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtig geborduurd patroon Wilma, het plaatje past perfect!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemenkaart heb je gemaakt.
    Mooie combinatie tussen het bloemenplaatje en het borduurpatroon.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, heel mooi plaatje en erg mooi geborduurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig borduurwerk met een leuk plaatje erbij maakt een super mooie kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Wilma, het is een plaatje. Gaaf patroon en prachtig afgewerkt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wilma, werkelijk prachtig! Ik kan er niet meer van maken..heel mooi :-)


    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een werk zit hier in... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,Wilma.Heel mooi borduurpatroon.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen