Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 24 juni 2016

Fijne vakantie

Met de zomertijd in aantocht komen er ook leuke zomerse plaatjes uit en op verschillende blogjes worden er kaartjes met het thema zomer/vakantie gevraagd, bij deze mijn bijdrage:



Ik wil deze mee laten doen bij:

Hobbyjournaal met de opdracht; maak een creatie waarop het thema vakantie verwerkt is.
                         mijn plaatje is van Yvonne creations en voldoet dus ook aan de voorwaarde.

Creapaleis met het thema Voorjaar/ zomer.

De Kaartenkast hier is de weekfreubel zomer/vakantie

Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reactie, ik wens jullie een fijne weekend.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

11 opmerkingen:

  1. Wat een grappig plaatje. Deze ken ik nog niet. Mooie kaart heb je er van gemaakt Wilma. Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje heb je zo gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    wat heb je een leuk kaartje gemaakt, heel grappig plaatje en weer met een mooi borduurtje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een zomers kaartje !!!
    Leuk plaatje en mooi borduurpatroon
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Wilma, helemaal zomer. Prachtig geborduurd! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit zomers vakantiekaartje Wilma...prachtig geborduurd weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk plaatje op deze mooie zomerkaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk plaatje op deze mooie zomerkaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vrolijke zomerkaart,Wilma.En weer heel mooi geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, knap borduurwerk! Gezellig dat je er weer bij bent op de 52WTC-donderdag! Kunnen we je uitdagen om voor volgende week een creatie in zwart/wit te maken met een vleugje zilver of goud?
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen