Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 15 juni 2016

Hartelijk gefeliciteerd kaart 2

In mijn vorige berichtje had ik 3 kaartjes geplaatst maar bij de lopende Challenges kun je ze dan niet alle 3 linken met dezelfde blog dus plaats ik de andere 2 kaarten in een nieuw bericht:


Ook deze doet mee op de blogjes van:

Lieve freubelgroetjes, Wilma 

7 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook heel mooi met de paarden en het mooie borduur patroon.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi geborduurde kaart Wilma.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk dat je meedoet met onze 'DIEREN' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another beautiful animal card, and again a lovely stitching pattern. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, what an amazing card. Thanks so much for joining our Challenge at http://fadengrafik-challenge.blogspot.de
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een wat late reactie, maar ik wilde je laten weten dat je een super creatie voor de juni uitdaging van de Egel hebt gemaakt. Mooi borduurwerk en de kaart zal vast wel een weg vinden naar een paardenliefhebber. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen