Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 2 juni 2016

Kerstkaart - week 22 tevens challenge

Deze week ook de challenge van de maand op de kerstkaartenblog van 52 weeks to christmas en die is: een ronde kerstkaart en nu komt het; met 1 of meerdere dieren erop!!
En laat ik dat laatste nu totaal niet gelezen te hebben (jaja lezen is ook een vak!)

Ik had de kaart dus klaar zonder dier....maar wil toch graag meedoen aan de challenge en heb er dus heeeeeel creatief een kerstvlindertje op verwerkt 😇



Dit is hem geworden, een bordotkaart (eerst geborduurd, dit met garen dat direct naar de vuilnisbak gaat,sjonge wat een vervelend garen om te borduren! En daarna afgewerkt met dots)



Dank je wel weer voor de vele bezoekjes en lieve reacties op m'n vorige kaartjes, ik vind het fijn ze te krijgen! Wens ik jullie een fijne dag en lieve groetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Mooie ronde kerstkaart heb je gemaakt en leuk opgelost met je plaatje haha, weer bedankt voor het meedoen met 52WTC.

    Groetjes Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige borduurrand heb je op je ronde kerstkaartje gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele mooie kaart, Wilma.Heel creatief met het vlindertje erbij :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je súper opgelost door er een vlindertje bij te plakken! Ja, ik maak dat ook wel eens mee, krijg je ergens een klein klosje garen bij, maar het werkt totaal niet! Draaien, krullen, splitsen... moedeloos kun je daar van worden hè. Je hebt de juiste beslissing genomen: gewoon weggooien ! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi geborduurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    je hebt een creatieve oplossing voor HET probleem haha..
    Mooie kaart is het geworden met een prachtig patroon en rotgaren, weg er mee..dat borduurt echt niet fijn,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterend kerstkaartje
    heel erg mooi gemaakt met die borduurrand

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige borduurkerstkaart Wilma,
    Veel sterkte daar hoor, natuur heb je niet
    in de hand , gelukkig :-) fijne middag!
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kerstkaartje weer Wilma....en weer zooooo een borduurrandje rondom...echt een beauty...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik zit nu bij een aantal mensen te lezen dat je dieren op je ronde kaart moest en een aantal hadden daar dus overheen gelezen. Maar jij hebt het goed hersteld. heel mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi borduurwerk op je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel slim gedaan Wilma. Ik moest wel even lachen...want ik las en keek ondertussen en dacht: er zit toch een vlinder op...en toen las ik dat je die er dus later nog op hebt gedaan. Prima opgelost toch? Ik vind 'm mooi en dat je je ergerde aan het garen is aan de mooie kaart niet te zien ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een prachtig geheel Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooooooooi Wilma, prachtig geborduurd en zo mooi met de kaarsen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Wilma, en leuk opgelost met je kerstvlinder...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Wilma en goed opgelost met het vlindertje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart is het geworden Wilma. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie ronde kaart met vlinder! En gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    grtz. Colien (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen