Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 9 juni 2016

Kerstkaart - week 23

Wat gaan de weken toch snel,alweer donderdag -> kerstkaartendag in blogland.
Dit is mijn bijdrage deze week op de blog van 52 weeks to christmas:



En voila,weer 1 in het kerstkaartenbakje,gaat lekker zo!

Hartelijk dank voor weer de lieve reacties op m'n kaartje van gisteren,keileuk vind ik dit!!!

Wens ik jullie een fijne dag toe, lieve groetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaartje Wilma, mooi geborduurd randje zit er om. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En voila, wéér een prachtig geborduurd kaartje! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma. Het lukt mij nog steeds niet om iedere week een kerstkaart te maken. Maar komt goed ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En weer een prachtig kaartje, Wilma. Mooi borduursel en een lief winters tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kerstkaartje Wilma...heel mooi geborduurd weer en het schattige plaatje past er perfect bij...


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend mooi kaartje
    en een heel mooi borduurtje erop
    mooie kleurencombi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma,dat borduren kan je goed !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Wilma!
    Ik haak ook maar het is me nu te warm...

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma , mooi borduurwerk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    je kerstkaartje is weer prachtig..mooi geborduurd en een heel lief plaatje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach,.....wat een leuk kerstkaartje Wilma....het plaatje is zo schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje met schitterend borduurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi borduurwerk Wilma! Wat een werk..
    Dankjewel voor het meedoen met de 52 Weeks!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat een lief plaatje ! Je hebt er weer een prachtig patroontje bij gekozen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kerstkaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen