Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 16 juni 2016

Kerstkaart - week 24

En ja hoor,hier ben ik weer met de wekelijkse kerstkaart die gelinkt word op de blog van 52 weeks to christmas, het is weer een geborduurde want die maak ik toch het liefste:



Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Wilma. Mooi geborduurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, mooi patroon!

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wilma...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi borduurtje op je kerskaart Wilma
    knap gedaan en een fijne dag vandaag !!
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,

    Schitterende Kerstkaart, super mooi geborduurd in erg mooie kleuren,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart met een mooi plaatje Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met een mooi plaatje Wilma!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterend leuk kerstkaartje
    heel mooi met dat borduurpatroon

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig geworden!

    Lieve groetjes,
    Monique (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh, so eine schöne Stick- Karte. Ich bewunder diese Art zu arbeiten. Leider fehlt mir manchmal die Zeit für diese filigrane Arbeit.
    LG Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend borduurwerk weer Wilma!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart Wilma, ik vind het zelf ook altijd heel ontspannend om gewoon weer eens een kaartje te borduren!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt, je borduurwerk is weer prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een mooie kaart Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. weer zo'n prachtig mooi geborduurde kerstkaart! Waw!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen