Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 10 juni 2016

Trouwkaarten

Deze kaarten zijn op de plaats van bestemming dus kan ik ze plaatsen, 2 feestelijkheden die een kaartje verdienden:

 



Hartelijk dank alweer voor jullie bezoekjes en lieve reacties op mijn kerstkaart, superlief!!

Wens ik jullie een fijn weekend, lieve groetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. Wilma wat heb je weer supergoed je best gedaan, ze zien er beide schitterend uit! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en lieve kaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    2 hele mooie kaarten, leuke plaatjes en erg mooi geborduurd..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn ze schattig ! Je hebt er erg leuke plaatjes voor uitgezocht !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten Wilma. Zoals gewoonlijk weer mooie combinatie van borduurwerk en plaatjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 mooie kaarten,Wilma.Lieve plaatjes en het borduurwerk is weer prachtig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze weer Prachtig geworden..mooi geborduurd en afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende borduurkaarten heb je gemaakt.
    leuke patroontjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk Wilma!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi zijn deze 2 trouwkaartje Wilma...heel leuk geborduurd weer ...en super schattige plaatjes erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen