Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 8 juni 2016

Zomers kaartje

Op m'n favoriete blogje Ons borduurkaartenblog is deze maand de uitdaging: zomerse geborduurde kaart....nou dat is niet zo moeilijk met dit weer hè?!
Tevens is dit onderwerp de opdracht op de blog van Creapaleis

Zitten deze schattige uitjes niet heerlijk te genieten van hun ranja met een rietje?



Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties op m'n blogje steeds weer,vind ik echt heel fijn! Fijne dag nog en lieve groetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Door de kleuren en het plaatje is het inderdaad een hele leukw zomers vrolijke kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje Wilma....prachtige zomersekleurtjes en dat samen met die leuke uiltjes en het mooie borduurtje een schitterend geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, die is superrrrr leuk! Word je vrolijk van!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie zomerse kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt, Wilma. Mooi die zomerse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    mooie kaart heb je gemaakt, de uiltjes zijn echt leuk en je borduurwerk weer top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zomers !!!!
    Wat een leuke borduurkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk zomers kaartje met van die lieve, zoete kleurtjes! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma
    Prachtig patroon en zo mooi geborduurd, ik vind de uiltjes enig.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Onsborduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma
    Die twee leuke uiltjes genieten wel van de zomer op je schitterende geborduurde kaart.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma
    wat een schattige borduurkaart.
    bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke zomerse kaart met het gele garen. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen